Անձնակազմի կառավարման վարչություն
Անձնակազմի կառավարման վարչության կողմից իրականացվում են՝
1. հրամանների նախագծերի նախապատրաստում,
2. աշխատակիցների անձնական գործերի վարում և պահպանում,
3. աշխատանքային, այդ թվում՝ ժամկետային պայմանագրերի, համաձայնագրերի և ծանուցումների նախագծերի պատրաստում.
4. քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների գնահատման և դասակարգման աշխատանքներ,
5. քաղաքացիական ծառայության թափուր պաշտոն զբաղեցնելու համար անցկացվող մրցույթների նախապատրաստական և վարման, ինչպես նաև մրցույթների թեստային և հարցազրույցի փուլերի հարցաշարերի մշակման աշխատանքներ․
6. «Mulberry» փաստաթղթաշրջանառության էլեկտրոնային համակարգի կառավարում.
7. ընթացիկ տարվա քաղաքացիական ծառայողների գնահատված կատարողականների հավաքագրում և ամփոփում.
8. ՀՀ բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ուսանողների պրակտիկան կոմիտեում անցկացնելու գործընթաց: